سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سمتا با هدف ارائه خدماتی از قبیل اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده و مبلغین می تونن با ورود به سایت ezam.balagh.ir تو این طرح های اعزامی که هر چند وقت یک بار در این سامانه ثبت میشه ثبت نام کنن.



سامانه سمتا اعزام مبلغ یکی از سامانه های معتبریه که جهت خدمات دهی به طلاب و مبلغین راه اندازی شده. خدماتی که قبلا طلاب به صورت حضوری دریافت می کردن حالا می تونن تو از طریق این سایت دریافت کنن. تموم طلبه هایی که پرونده دارن می تونن با درج شماره پرونده تو و طی کردن مراحل ثبت نام کد بگیرن و تو سایت عضو بشن.

مهمترین هدفی که سایت سمتا دنبال می کنه اعزام مبلغ برای هدایت و ترویج مسائل دینی به سراسر کشوره و محدودیت منطقه ای هم نداره. اینکه تموم افراد حتی تو مناطق دور افتاده بتونن از مبلغ دینی برای حل مسائل دینیشون استفاده کنن. حالا در ادامه توضیحات بیشتر در خصوص ورود به سایت سمتا به آدرس ezam.balagh.ir توضیح داده شده.

 

معرفی سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir

سامانه سمتا اعزام مبلغ که مختصر شده ی سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی می باشد و با هدف ارائه خدماتی از قبیل اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده. تو این سامانه طرح های اعزام مبلغ هر چند وقت یه بار درج می شه که مبلغین می تونن با ورود به سایت ezam.balagh.ir تو این طرحای اعزامی ثبت نام کنن.

 

فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی روز به روز به اقتضای نیازمندی های مطرح تو جامعه و به تناسب سیاست های کلی نظام اسلامی دستخوش تغییراتی می شه. این سازمان هدف های زیادی رو دنبال می کنه که سیاستگذاری برنامه ریزی سازماندهی و نظارت بر تبلیغات دینی-مردمی، انجام مطالعات راهبردی، زمینه سازی واسه یافتن نیروهای مومن، تلاش واسه هدایت افکار عمومی، شناسایی آثار برتر فرهنگیو هنری، اعزام مبلغ به سراسر کشور حتی مناطق محروم، نظارت بر ترجمه متون دینی و ... بخشی از این اهداف هستن.

خدماتی که این سامانه سمتا طلاب ارائه می ده شامل تشکیل پرونده تبلیغی ، عضویت در سایت ، پیگیری حکم تبلیغی ، پذیرش و تشکیل پرونده تبلیغی، درخواست کاربری برای نهادهای مرتبط و … می باشد. که در صورت ثبت نام، طلبه می تونن از تموم خدمات سایت سمتا بهره ببرن. این سامانه زیر نظر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم می باشد و طلاب هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می تونن برای اعزام مراجعه کنن و مدارکشون رو ارائه بدن.

 

طلاب با ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه می تونن جهت مشاهده کارنامه و ثبت نامشون اقدام کنن .

بیشتر بخوانید: نجاح

 

ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir

برای اینکه مبلغین بتونن از امکانات سامانه سمتا اعزام مبلغ استفاده کنن باید ابتدا تو سایت ثبت نام کنن. لینک ورود به سایت سمتا در سامانه اصلی حوزه علمیه وجود داره و اگه بخواین مستقیما وارد سامانه سمتا طلاب بشید می تونید از طریق سایت ezam.balagh.irاقدام کنین.

وقتی وارد این صفحه می شین از شما اطلاعات مربوط به ورودتون رو می خواد که شامل نام کاربری و رمز ورود میشه. حالا اگه بخواید تو سایت ثبت نام کنین باید ابتدا وارد سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی بشین و قسمت ثبت نام در سامانه رو بزنید. وقتی وارد می شین از شما مشخصات فردی و یه تصویر می خواد که با وارد کردن اونا بهتون به کد پیگیری موقت می ده. حالا اگه بخواین وارد سامانه بشین به کد پیگیری نیاز دارین.

حالا برای ورود به سامانه تا وقتی که ثبت نامتون از طریق مرکز تایید نشه باید از بین دو گزینه ورود مبلغین به سامانه و ورود داوطلب به سامانه، شما گزینه ورود داوطلب به سامانه رو بزنین و بعد از اون کد پیگیری موقتی که تو ثبت نام بهتون می دن رو وارد می کنین و کد ملیتون را تو قسمت رمز وارد می کنین و وارد سامانه می شین. حالا تو وب سایت امکانات متنوعی وجود داره که داوطلب می تونه هر قسمتی رو که بخواد وارد بشه و از خدماتش استفاده کنه.

 

 

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه کلیک کنید.

برای ورود به سایت مدرس حوزه علمیه خواهران می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس

 

دانلود برنامه سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir

طلاب برای ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ علاوه براینکه می تونن به صورت اینترنتی از طریق سایت ezam.balagh.ir اقدام کنن ، می تونن از با دانلود برنامه سمتا موبایل این برنامه رو بر روی تلفن همراه خودشون نصب کرده و از امکاناتی که این سامانه در اختیارشون گذاشته استفاده کنن. در ادامه لینک دانلود برنانه سمتا رو گذاشتیم.

 

عنوان لینک دانلود
برنامه سمتا موبایل

دانلود

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره سامانه سمتا اعزام مبلغ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: سایت سخا



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سمتا اعزام مبلغ چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه اعزام مبلغ برای هدایت و ترویج مسائل دینی به سراسر کشوره.

2- ✔️ آدرس سایت سمتا اعزام مبلغ چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه ezam.balagh.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ مبلغین چطور می تونن از امکانات سامانه سمتا استفاده کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، مبلغین از طریق لینک ورود به این سامانه و دانلود برنامه اون می تونن از امکانات این سایت استفاده کنن.

منبع : سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: